احتمالا تا به حال با صحنه قطع شدن تصاویر دوربین مداربسته خود مواجه شده اید، اما نمی دانید که مشکل از کجا است ؟ شما در این شرایط خودتان می توانید به رفع مشکل بپردازید یا از یک کارشناس عیب یابی دوربین مداربسته کمک بگیرید. مجموعه دوربین کار با پوشش طیف وسیعی از خدمات در حوزه سیستم های امنیتی آماده حل اینگونه مسائل برای شما عزیزان می باشد.

عیب یابی و رفع ایراد بصورت تلفنی

گاهی اوقات مشکلات کوچکی می توانند باعث شوند تا سیستم شما به درستی کار نکند، منجبر به قطعی یکی از دوربین ها ، دستگاه و… شود. کارشناسان دوربین کار در این مواقع آماده عیب یابی دوربین مداربسته شما مخاطبان عزیز به صورت کاملا رایگان می باشند و مشکل شما را تا جای ممکن از راه دور حل خواهند نمود.

عیب یابی و رفع ایراد بصورت حضوری

در مواقعی که مشکلات و عیب یابی سیستم های مداربسته از طریق تلفن و… قابل حل نبود شما می توانید درخواست خود را نسبت به حضور کارشناس در محل اعلام نمایید. کارشناسان و نصابان دوربین کار در اولین فرصت ممکن در محل شما حضور پیدا می کنند و قبل از آن با اطلاعات گرفته شده از طرف شما تجهیزات لازم را برای رفع ایراد و تعمیر دوربین مداربسته ، به همراه می اورند، تا در کوتاهترین زمان سیستم شما بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه رفع ایراد گردد.

انواع مشکلات دوربین های مداربسته که نیاز به عیب یابی دارند

قطعی کلی یکی از دوربین ها

تار شدن تصویر دوربین

نویز داشتن تصویر دوربین ها

فراموش نمودن رمز دی وی آر و دستگاه ضبط

قطع و وصل شدن تصویر دوربین

منو اصلی