در دنیای امروز با پیشرفت سریع تکنولوژی و اختراع فناوری های مختلف در تمامی زمینه ها و به طور خاص بخش الکترونیک انتخاب یک محصول مناسب در صورت نداشتن اطلاعات کافی، کاری دشوار خواهد بود. مجموعه دوربین کار با داشتن سال ها تجربه در زمینه فروش دوربین مداربسته ، دزدگیر و طراحی سیستم های امنیتی می کوشد تا شما را برای انتخاب بهترین و مناسب ترین محصولات با نازلترین قیمت همراهی نماید.

این مجموعه با ارائه مقالات به روز در زمینه سیستم های نظارتی همواره به دنبال افزایش آگاهی مخاطبان است. برخی از عوامل مهم در انتخاب یک فروشنده سیستم های امنیتی و دوربین مداربسته را در پایین بررسی می کنیم :

مجوز فروش دوربین مداربسته از اتحادیه

یک مجموعه برای فروش دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی می بایست دارای مجوز از اتحادیه صنف تولید کنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و سیستم های حفاظتی باشد. فروشنده های دارای جواز مربوطه ملزم به رعایت حد سود در فروش دوربین های مداربسته و محصولات می باشند و همچنین در صورت بروز مشکل شما می توانید از طریق اتحادیه مشکل مورد نظر را پیگیری نمایید.

فروش دوربین مداربسته با گارانتی و خدمات پس از فروش

امروزه با گسترش برندهای سیستم های امنیتی و تنوع محصولات ، به همان اندازه شاهد گشایش شرکت های گارانتی کننده هستیم. ولی این سوال که کدام یک از شرکت ها دارای گارانتی معتبر می باشد، می تواند پرسش بسیاری از مخاطبان باشد. مجموعه دوربین کار بهترین محصولات را با گارنتی معتبر به شما عرضه خواهد نمود.

فروش دوربین های مداربسته با گارانتی و خدمات پس از فروش برای آسوده خاطری شما مشتریان عزیز و همچنین ارائه خدمات پس از فروش در تعویض ، تعمیر و پیگیری مشکلات احتمالی از جمله خدمات مجموعه هستند.

ارائه خدمات نصب و پشتیبانی

جدا از فروش محصولات امنیتی، ارائه خدمات مطلوب همچون نصب و پشتیبانی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به دلیل حساس بودن سیستم های نظارتی پشتیبانی پروژه ها بسیار مهم هستند. مجموعه دوربین کار با کارشناسان مجرب و آموزش دیده دارای مدرک مرتبط از اتحادیه و کارت فعال نصابی آماده ارائه خدمات بصورت تمام وقت به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

منو اصلی