به چه شرکت هایی برای نصب دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی می توانید اعتماد کنید؟ یکی از مهم ترین تصمیماتی که بعد از تهیه محصول خود کردید، این است که می بایست به دنبال یک نصاب مطمئن و خوب بگردید. معمولا فرایند راه اندازی و نصب دستگاه ها توسط شرکت فروشنده انجام خواهد شد. بنابراین انتخاب یک مجموعه بنام در هنگام خرید سیستم امنیتی بسیار حائز اهمیت است.

عوامل مهم در نصب دوربین مداربسته

همیشه به دنبال قیمت پایین تر برای خرید محصولات نباشید و یک مجموعه را از تمامی جوانب بررسی نمایید. چرا که ممکن است در طولانی مدت این گرانی به سود شما باشد. مجموعه دوربین کار با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فروش ، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته و سیستم های نظارتی سعی نموده است تا خدمات کاملی را به مشتریان عزیز ارائه دهد. برخی از ویژگی هایی که باعث می شوند شما در انتخاب نصاب مطمئن شوید را بررسی می کنیم.

جواز فروش و نصب سیستم های امنیتی از اتحادیه

مجموعه دوربین کار دارای مجوز فروش و نصب دوربین های مداربسته از اتحادیه صنف تولید کنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و سیستم های حفاظتی در تهران است.

 

ارائه کارت نصاب سیستم های نظارتی از اتحادیه

کارشناسان و نصابان مجرب این مجموعه با شرکت در کلاس های مرتبط در زمینه نصب و پیاده سازی انواع دوربین مداربسته اقدام به اخذ کارت فعال نصابی از اتحادیه مربوطه نموده اند. همچنین برگزاری کلاس ها برای بروز نگه داشتن اطلاعات از جمله ویژگی های این مجموعه است.

 

وجود نمونه کارهای اجرا شده قابل قبول

راه دیگر برای انتخاب شرکت مناسب برای راه اندازی و نصب دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی بررسی پروژه ها و نمونه کارهای اجرا شده توسط مجموعه مرتبط می باشد. شما بر حسب مقیاس پروژه خود می توانید نمونه کارهای صورت گرفته را بررسی نمایید. مجموعه دوربین کار با اجرا پروژه های فراوان بصورت خانگی و صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی باشد و برخی از پروژه های اجرا شده را می توانید در قسمت نمونه کارها مشاهده نمایید.

 

ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نصب

از موارد دیگر برای آسوده خاطر بودن از نصب حرفه ای سیستم های امنیتی می توان به ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش در نصب دوربین های مداربسته و نظارتی اشاره کرد. مجموعه دوربین کار با دارا بودن ضمانت نصب این اطمینان را به شما می دهد که در تمام طول سال بصورت تمام وقت پاسخگو شما مشتریان گرامی خواهد بود.

منو اصلی